TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan z umową w Rzeszowie. 10 x SanCity 12LF
INFOBUS.PL - Opublikowano: 20.10.2017 17:03:01 26 komentarzy
Autosan z umową w Rzeszowie. 10 x SanCity 12LF

19 października Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie podpisał umowę z Autosanem na dostawę dziesięciu sztuk modelu SanCity 12LF. Tym samy liczba "bocianów" poruszających się po ulicach stolicy podkarpackiego powiększy się o kolejne egzemplarze.

Autobusy będą kosztowały miasto 10 110 600 PLN brutto. Daje to cenę jednostkową 820 000 PLN netto. Pojazdy zostaną przekazane rzeszowskiemu MPK. Dzięki temu liczba pojazdów marki Autosan we flocie przewoźnika zwiększy się z obecnie użytkowanych 22 do 32 egzemplarzy. Obecnie MPK Rzeszów użytkuje 20 SanCity 10LF, dwa SanCity 12LF, z czego jeden z nich jest prototypem na gaz ziemny. O jego sprzedaży do Rzeszowa pisaliśmy tutaj.

W SanCity 12LF zamówionych przez Rzeszów zamontowane zostaną silniki Cummins ISB6.7E6 280B. To jednostki o pojemności 6,7 l, które spełniają normę Euro 6. Ich moc to 204 kW, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1100 Nm. Silniki będą zblokowane z automatycznymi skrzyniami biegów Voith Diwa D854.6.

Pojazdy zostaną wyposażone m.in. w klimatyzację, system rozbudowany informacji pasażerskiej, system informacji głosowej, monitoring i WiFi.

Każdy autobus będzie mógł przewozić ok. 95 pasażerów. Zgodnie z wymaganiami miasta pojazdy mają być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone będą w rampę umożliwiającą wjazd wózków oraz miejsce przeznaczone do mocowania i przewozu wózka inwalidzkiego.

Rzeszowski kontrakt to kolejne zamówienie, które pozwala Autosanowi na szeroki powrót do miejskiej gry. Na chwilę obecną sanocki producent ma już zakontraktowane lub czekających na zakontraktowanie 45 autobusów miejskich. Liczba ta może się jednak zwiększyć, gdyż Autosan jest bliski wygranej w Przemyślu oraz jest brany jako potencjalny dostawca przez przewoźników, którzy biorą udział w przetargu na obsługę kilku linii autobusowych w Radomiu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Rzeszów
Autosan
  • SanockiMechanik – 20.10.2017

    SUPER! Stop niemieckim producentom! START POLSKICH FIRM!

  • Mychas – 20.10.2017

    Naprawde autobusy z fabryki w Sanoku po przejęciu przez PGZ znacząco się poprawiły Rzeszowskie 900 i 921 jestna naprawdę dobrym poziomie! Cieszy to bardzo!

  • ht – 20.10.2017

    Sa jeszcze dwa autosany H7 Solina, oraz prototyp Stokrotka ktory mimo iz wycofany z ruchu ciagle na stanie MPK wiec obecnie 25:-) a bedzie pewnie 34

  • zz – 21.10.2017

    voith i cummins polskie, hmmm

  • mechanik – 21.10.2017

    Gratulacje!@zz Specjalnie dla ciebie każdy producent będzie produkował tak jak w komunie, małe i totalnie nieekonomiczne prototypowe serie specjalizowanych podzespołów. Jak się takie coś czyta to po prostu nie wiadomo czy śmiać się, czy płakać.

  • ttt – 21.10.2017

    @sanocki mechanikIle w tym autobusie polskiego po za naklejką autosanSilnik cummins, skrzynia i zawieszenia ZF itdTak więc nie rozśmieszajW Polsce są również fabryki Scani Man Solaris i raczej nie Niemcy tam pracują tak wiec wyluzój z tymi bzdurami

  • Az – 21.10.2017

    @ttt: Tyle ile w SORze czeskiego, MAZie białoruskiego, a w Otokarze tureckiego. Robienie zarzutu, że polski produkt wykorzystuje komponenty zagranicznych dostawców to jakaś dziecinada. To standard tej branży, widoczny u każdego producenta. Mercedes czy MAN stosują własne silniki, bo są firmami produkującymi ciężarówki i mają odpowiedni wolumen produkcji silników do ciężkich pojazdów. A poza tym to MB i MAN to taka sama zbieranina części od dostawców. Specyfika branży autobusowej.

  • krakowianin – 21.10.2017

    Świetnie !

  • advisor – 21.10.2017

    Brawo dla Rzeszowa :)Ktoś orientuje się może, ile im Jelczy zostanie?

  • www – 21.10.2017

    @Az Jaki zarzut? Fakt jest taki, że autobusy firm, nomen omen polskich, są tak samo polskie jak Autosan. O co chodzi? A o to, że spółki produkujące u nas są polskimi spółkami, których właścicielami są koncerny zagraniczne albo polski kapitał. Co, może w KRS-ie jest podział na spółki polskie i zagraniczne? Nie, wszystkie mają ten sam status i są polskimi spółkami. Różni się tylko właściciel.Dajcie w końcu spokój i zacznijcie szanować pracę ludzką. Jakby nasi partaczyli robotę to dawno temu pozamykaliby u nas fabryki. Partaczą? Nie, bo ciężka praca jest jednak doceniana. A Opel produkowany w Gliwicach, czy VW we Wrześni, itd., są jak najbardziej naszymi polskimi produktami.

  • STC – 21.10.2017

    Wreszcie ktoś to podsumował.Szkoda tylko że trole są za głupie żeby to zrozumieć.

  • std – 21.10.2017

    @STC Co podsumował?Odpowiedział na zarzut którego... tym razem nikt nie podnosił. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Kto niby pisał o spółkach polskich i zagranicznych? Międlili temat pochodzenia komponentów w autobusach, sieroto.

  • dobry – 21.10.2017

    Brakuje mi w artykule informacji na temat tego kiedy nowe bociany mają zostać dostarczone. A tak poza tym czy Autosan ma wyprodukował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 30 autobusów o długości min 30 m?

  • dobry – 21.10.2017

    W powyższym poście chodziło mi oczywiście o doświadczenie w autobusach o długości co najmniej 10 metrów. To nawiązanie do ostatniego przetargu w Krakowie.

  • farafiu – 21.10.2017

    Nie ma bata. Nie uzbiera się tyle.

  • Autosan – 22.10.2017

    Na pewno nie ma no to nowa firma jest więc Rzeszowskie 10 się nie liczą:(

  • Farafiu – 22.10.2017

    szkoda że nie Solaris

  • krakowiak – 22.10.2017

    Polska firma to Autosan, Ursus itd., a Man Polska, VW Poznań itd., to niemieckie firmy produkujące w Polsce (jak im się nie będzie opłacało produkować w Polsce to przeniosą produkcję do innego kraju).

  • dobry – 22.10.2017

    Owszem, organizacyjnie to nowy podmiot (jako sp. z o.o.) chociaż nie jestem pewny czy to wyklucza z doświadczenia autobusy dostarczone kiedy Autosan był zarządzany przez syndyka. Pozostaje pytanie ile jeszcze zdążą dostarczyć z ostatnich zamówień zanim nastąpi otwarcie ofert, które przecież może się przedłużyć.

  • Strażak sam – 22.10.2017

    To są dwa różne podmioty więc się nie kumuluje doświadczenie to raz dwa to poprzednie rzeszowskie Autosan to były euro 5 po trzecie istotne jest czym możesz się pochwalić w momencie skladania oferty a nie w momencie jej otwarcia

  • CNG FAN – 22.10.2017

    Poprzednie rzeszowskie to była norma EEV prawie jak euro 6 ;) ale jeszcze nie ;)

  • dobry – 22.10.2017

    SIWZ mówi o wyprodukowaniu co najmniej 30 autobusów o długości minimum 10 metrów, nie precyzując, że chodzi o autobusy miejskie albo Euro 6. A co do dziedziczenia doświadczenia po poprzednim właścicielu, to w sumie podmiot był ten sam, miał tylko inną formę organizacyjną. Pamiętajcie m.in. o autokarach dla KGHM (2014) oraz innych Liderach i Euroliderach. Ja bym nawet traktował taki wymóg doświadczenia jako zaproszenie dla Autosana.

  • SŁAWEK OPOLE – 23.10.2017

    I TAK TRZYMAĆ TERAZ CZEKAM NA PRZEMYŚL

  • CNG FAN – 23.10.2017

    Wszystko zależy od interpretacji oferty przez zamawiającego ;)

  • Zmartwiony – 24.10.2017

    Patriotyzm lokalny podkarpacki jest silniejszy od logiki

  • CNG FAN – 24.10.2017

    A co nielogicznego jest w kupnie dobrego autobusu w rozsądnej cenie? :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....