TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan z nowym prezesem, Michałem Stachurą
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.06.2017 13:04:42 30 komentarzy
Autosan z nowym prezesem, Michałem Stachurą

31 maja nowym prezesem Autosanu został Michał Stachura, który zastąpił na tym stanowisku Marka Opowicza. Nowy szef sanockiej fabryki ma 37 lat i stopień podporucznika.

-"31 maja br. Pan Marek Opowicz przestał pełnić funkcję Prezesa Zarządu Autosan sp. z o.o. Rada Nadzorcza Spółki podziękowała mu za pracę w okresie przejściowym, który nastąpił bezpośrednio po akwizycji zakładu przez należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. spółki PIT-Radwar S.A. i Huta Stalowa Wola S.A. - informuje Łukasz Prus, rzecznik prasowy Grupy PGZ. - Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Autosan sp. z o.o. została podyktowana koniecznością wprowadzenia modyfikacji w modelu zarządzania przedsiębiorstwem oraz przeprowadzenia jego integracji z innymi spółkami wchodzącymi w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej, a także przygotowania Spółki do realizacji nowych zadań."

Z kolei ze strony spółki informatycznej Stawil z Rzeszowa, którą do tej pory kierował Michał Stachura, dowiadujemy się, że nowy prezes Autosanu jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej (Wydziału Cybernetyki). Na Politechnice Rzeszowskiej ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania. Z kolei w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie (która jest jednostką akredytowaną przez Apsley Business School of London) ukończył studia z obszaru zarządzania i biznesu (MBA), uzyskując tytuł Executive Master of Business Administration.

Od 2011 roku pełnił funkcję prezesa zarządu spółki informatycznej Stawil.

Prywatnie Michał Stachura interesuje się motoryzacją i jest aktywnym sportowcem. Nowy prezes ma epizod związany z przygotowywaniem organizacji biegu ekstremalnego GROM CHALLENGE. Jest żonaty i ma dwoje dzieci.

Rok prezesury

Przypomnijmy, że Marek Opowicz został powołany na stanowisko prezesa zakładu w dniu 1 kwietnia 2016 roku, kiedy będącą w upadku sanocką fabrykę autobusów przejęło konsorcjum złożone ze spółek Pit-Radwar i Huty Stalowa Wola. Obie należą do Polskiej Grupy Zbrojeniowej.

Rok działalności Marka Opowicza w Autosanie należy ocenić pozytywnie - firma ustabilizowała swoją działalność, ruszyła produkcja i rozpoczął się nabór nowych pracowników (ok. 60 osób) - głównie umysłowych. Pojawili się też nowi handlowcy, a wraz z nim szereg autobusowych prezentacji, przypominających o obecności polskiej marki na rynku. Terminowo zrealizowano również kontrakt dla Krakowa i przygotowano dobrą ofertę dla Nowej Soli.

Na pewno z nowym szefem Autosanu, grupa PGZ wiąże nadzieje na zwiększoną aktywność spółki w szeroko rozumianym programie elektromobilności. Wydaje się, że teraz sanocki zakład czeka zdecydowane przyspieszenie. Czas na nową generację.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
personalia
  • sancity – 02.06.2017

    Mam nadzieję że nowy szef rozbuja wreszcie Autosana w produkcji i nie tylko elektromobilnej.

  • zz – 02.06.2017

    "Nowy prezes ma epizod związany z przygotowywaniem organizacji biegu ekstremalnego GROM CHALLENGE" - jednym słowem "inżynier pola walki".

  • FK – 02.06.2017

    Czarno to widzę.

  • kibic – 02.06.2017

    Czyli państwowa kasa poszła na zakup bankruta żeby się pani Szydło mogła pokazać w zakładzie pracy. Teraz następuje karuzela stanowisk, tak jak i innych spółkach skarbu państwa...

  • advisor – 02.06.2017

    Referencje ma dobre... niech rządzi, oby Autosan nabrał wiatru w żagle!

  • Zaniepokojony Zwolennik – 03.06.2017

    Póki co AUTOSAN to niestety słaby SanCity z wieloma wadami produkowany od kilku lat, które sprzedawane są głównie dla południowo-wschodniej Polski i dla małych miast w reszcie Polski. Życzę jak najlepiej ale niech w końcu zmienią strategie i pomyślą nad ulepszeniem tego SanCity...

  • Mirek – 03.06.2017

    Autosanowi to już nic nie pomoże, nawet pan podporucznik. Lepiej odeszliby honorowo ze sceny, przynajmniej zostaliby zapisani w historii...

  • Jarek – 03.06.2017

    Szkoda czasu na przedłużanie agonii tej fabryczki. Trzeba sobie po męsku powiedzieć, że nie ma już przyszłości i powiedzieć: dowidzenia!

  • Irek – 03.06.2017

    To tylko takie zaklinanie rzeczywistości, która w przypadku Autosana miła nie jest. Trzeba po prostu odważnego, który podjął by jedyną możliwą decyzje o zamknięciu zakładu.

  • Marek – 03.06.2017

    No niestety, przykra prawda jest taka, że przegrali walkę o miejsce na rynku. Trudno, takie życie, nie mieli szczęścia. Bye, bye Autosan!

  • Radek – 03.06.2017

    Produkcja w skali mikro jest po prostu nieopłacalna. Rachunek ekonomiczny w tej sytuacji się nie zgadza. Tak więc Autosan musi odejść do annałów historii.

  • NA – 03.06.2017

    Nigdzie nie musi odchodzić, może się rozwijać z pożytkiem dla nowych klientów, których nie zabrsknie - autobusy to nie kosiarki do trawy i wcale nie muszą być produkowane w wielkich seriach.Tradycja zobowiązuje !

  • LEŚNY Władek – 03.06.2017

    Zastanawiam się gdzie jest administracja Infobusa,skoro pod każdym artykułem jakis ne normalny człowiek wypisuje dziesiątki glupkowatych komentarzy zmieniając imię w nicku.Może wreszcie zaczniecie sprawdzać kto co pisze.Przecież ten człowiek pod każdym artykułem pisze jedno i to samo tylko zmienia podmiot na Solaris Aurtosana czy Pese.Redakcja do roboty.

  • Maciek – 04.06.2017

    Przypominam koledze z lasu, że cenzura w Polsce od blisko 30 lat nie obowiązuje!

  • advisor – 04.06.2017

    @MarekPatrząc po niektórych to szkoda, że nie istnieje. Chyba, że usprawiedliwiasz bycie debilem.

  • Taka Prawda. – 04.06.2017

    CEPIE najęty, bo tak ci już powiem. Występujesz tu pod wieloma hasłami i piszesz z jednego kompa od dawna nienawistne hasła pod adresem Autosana ! Mam nadzieję ktoś wreszcie się za ciebie zabierze i cię "uporządkuje"

  • CZEMU tak jest jak jest ? – 04.06.2017

    Autosan ma świetne AL9 którego to autobusu nikt inny nie produkuje. CZEMU nie potrafi go sprzedać ? Czemu nie ma kontraktu na autobusy SZKOLNE skoro taki autobus Autosan ma ? O CO CHODZI decydenci ?? O by było tylko Niemieckie ???

  • PYTAM powaznie – 04.06.2017

    Mirek,Irek, Marek, Radek, Itp. JEDNA osoba robi antyreklamę Autosanowi. Pozwolicie na to czy uspokoicie w końcu odpowiednio gościa ?

  • AUTOSAN THE BEST – 04.06.2017

    Autosanem podróżuje od 10 lat jako pasażer i lidery w porównaniu z solbusem czy karosą to naprawdę fajne wygodne autobusy, ex testowy z pks elbląg beżowy z euro 6 - super na naszych drogach z np Gniezna do Żnina dawał jak rakieta a jadąc vanhollem pbus wytrzęsie tak ,że obiad można zwrócić. Autosan 18 metrowy też bajka - tylko dopracować detale np. wykończenie AUTOSAN MA WE MNIE WIERNEGO kibica

  • AUTOSAN THE BEST – 04.06.2017

    Nowy lider na pewno lepszy , niż bovy to dopiero są nie wygodne autobusy..

  • Wojtek – 04.06.2017

    Czasy, kiedy wszyscy musieli myśleć tak samo, szczęśliwie minęły. Niestety są tacy, co za nimi tęsknią...

  • oj admini admini – 04.06.2017

    Ja też sobie napisałem pod tym artykułem kilka komentarzy w podobny sposób jak powyzszy Pan o wielu imionach. I widzicie gdzieś te komentarze? Ładnie się bawi administracja :)

  • Taka prawda NIESTETY – 04.06.2017

    Też chciałbym dobrze dla Autosana i innych krajowych producentów, JEDNAK mało kto z was wie. że Zachodni sąsiad ustawia teraz wszystkie w temacie przepisy, regulaminy norm, homologacji i urządzeń jakie będzie musiał posiadać produkt z homologacją UE. To my będziemy musieli je spełnić za miliony Euro i poczekać w czasie którego nie mamy na zatwierdzenia, kupienia (jeśli sprzedadzą) Itd. WYKOŃCZĄ nas bo kogo będzie stać i kiedy na to wszystko. Wszystko pozostanie dla jednego słusznego i na dodatek setki ton szrotu na wschód. Najgorsze że tego już nic nie zmieni

  • Zajechać – 04.06.2017

    Kurcze....Teraz Wojtek.

  • P Wawa – 05.06.2017

    Autoban od lat produkuje kontenery zabezpieczone elektromagnetycznie dla WP. To zdaje się wpisywać w profil nowego prezesa.

  • Tani cwaniaczek – 05.06.2017

    Do prokuratora za zniesławianie marki firmy ! To bardzo poważna sprawa ! Będziecie tolerować najętego gościa który myśli że jest anonimowy ?

  • .... – 05.06.2017

    szkoda, że i tak padną jak jelcz

  • PykPyk – 06.06.2017

    Jeb !!! Co to? Autosan padł :)

  • AJ – 23.08.2017

    http://facet.interia.pl/militaria/news-przetarg-dla-wojska-kompromitujacy-blad-urzednikow,nId,2431783

  • Nemo – 23.08.2017

    ale kogo zwolnili a kogo skarza sady ? bedzie znow karuzela stolkow

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....