TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan z nowym prezesem, Michałem Stachurą
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.06.2017 13:04:42 30 komentarzy
Autosan z nowym prezesem, Michałem Stachurą

31 maja nowym prezesem Autosanu został Michał Stachura, który zastąpił na tym stanowisku Marka Opowicza. Nowy szef sanockiej fabryki ma 37 lat i stopień podporucznika.

-"31 maja br. Pan Marek Opowicz przestał pełnić funkcję Prezesa Zarządu Autosan sp. z o.o. Rada Nadzorcza Spółki podziękowała mu za pracę w okresie przejściowym, który nastąpił bezpośrednio po akwizycji zakładu przez należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. spółki PIT-Radwar S.A. i Huta Stalowa Wola S.A. - informuje Łukasz Prus, rzecznik prasowy Grupy PGZ. - Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Autosan sp. z o.o. została podyktowana koniecznością wprowadzenia modyfikacji w modelu zarządzania przedsiębiorstwem oraz przeprowadzenia jego integracji z innymi spółkami wchodzącymi w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej, a także przygotowania Spółki do realizacji nowych zadań."

Z kolei ze strony spółki informatycznej Stawil z Rzeszowa, którą do tej pory kierował Michał Stachura, dowiadujemy się, że nowy prezes Autosanu jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej (Wydziału Cybernetyki). Na Politechnice Rzeszowskiej ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania. Z kolei w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie (która jest jednostką akredytowaną przez Apsley Business School of London) ukończył studia z obszaru zarządzania i biznesu (MBA), uzyskując tytuł Executive Master of Business Administration.

Od 2011 roku pełnił funkcję prezesa zarządu spółki informatycznej Stawil.

Prywatnie Michał Stachura interesuje się motoryzacją i jest aktywnym sportowcem. Nowy prezes ma epizod związany z przygotowywaniem organizacji biegu ekstremalnego GROM CHALLENGE. Jest żonaty i ma dwoje dzieci.

Rok prezesury

Przypomnijmy, że Marek Opowicz został powołany na stanowisko prezesa zakładu w dniu 1 kwietnia 2016 roku, kiedy będącą w upadku sanocką fabrykę autobusów przejęło konsorcjum złożone ze spółek Pit-Radwar i Huty Stalowa Wola. Obie należą do Polskiej Grupy Zbrojeniowej.

Rok działalności Marka Opowicza w Autosanie należy ocenić pozytywnie - firma ustabilizowała swoją działalność, ruszyła produkcja i rozpoczął się nabór nowych pracowników (ok. 60 osób) - głównie umysłowych. Pojawili się też nowi handlowcy, a wraz z nim szereg autobusowych prezentacji, przypominających o obecności polskiej marki na rynku. Terminowo zrealizowano również kontrakt dla Krakowa i przygotowano dobrą ofertę dla Nowej Soli.

Na pewno z nowym szefem Autosanu, grupa PGZ wiąże nadzieje na zwiększoną aktywność spółki w szeroko rozumianym programie elektromobilności. Wydaje się, że teraz sanocki zakład czeka zdecydowane przyspieszenie. Czas na nową generację.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
personalia
  • sancity – 02.06.2017

    Mam nadzieję że nowy szef rozbuja wreszcie Autosana w produkcji i nie tylko elektromobilnej.

  • zz – 02.06.2017

    "Nowy prezes ma epizod związany z przygotowywaniem organizacji biegu ekstremalnego GROM CHALLENGE" - jednym słowem "inżynier pola walki".

  • FK – 02.06.2017

    Czarno to widzę.

  • kibic – 02.06.2017

    Czyli państwowa kasa poszła na zakup bankruta żeby się pani Szydło mogła pokazać w zakładzie pracy. Teraz następuje karuzela stanowisk, tak jak i innych spółkach skarbu państwa...

  • advisor – 02.06.2017

    Referencje ma dobre... niech rządzi, oby Autosan nabrał wiatru w żagle!

  • Zaniepokojony Zwolennik – 03.06.2017

    Póki co AUTOSAN to niestety słaby SanCity z wieloma wadami produkowany od kilku lat, które sprzedawane są głównie dla południowo-wschodniej Polski i dla małych miast w reszcie Polski. Życzę jak najlepiej ale niech w końcu zmienią strategie i pomyślą nad ulepszeniem tego SanCity...

  • Mirek – 03.06.2017

    Autosanowi to już nic nie pomoże, nawet pan podporucznik. Lepiej odeszliby honorowo ze sceny, przynajmniej zostaliby zapisani w historii...

  • Jarek – 03.06.2017

    Szkoda czasu na przedłużanie agonii tej fabryczki. Trzeba sobie po męsku powiedzieć, że nie ma już przyszłości i powiedzieć: dowidzenia!

  • Irek – 03.06.2017

    To tylko takie zaklinanie rzeczywistości, która w przypadku Autosana miła nie jest. Trzeba po prostu odważnego, który podjął by jedyną możliwą decyzje o zamknięciu zakładu.

  • Marek – 03.06.2017

    No niestety, przykra prawda jest taka, że przegrali walkę o miejsce na rynku. Trudno, takie życie, nie mieli szczęścia. Bye, bye Autosan!

  • Radek – 03.06.2017

    Produkcja w skali mikro jest po prostu nieopłacalna. Rachunek ekonomiczny w tej sytuacji się nie zgadza. Tak więc Autosan musi odejść do annałów historii.

  • NA – 03.06.2017

    Nigdzie nie musi odchodzić, może się rozwijać z pożytkiem dla nowych klientów, których nie zabrsknie - autobusy to nie kosiarki do trawy i wcale nie muszą być produkowane w wielkich seriach.Tradycja zobowiązuje !

  • LEŚNY Władek – 03.06.2017

    Zastanawiam się gdzie jest administracja Infobusa,skoro pod każdym artykułem jakis ne normalny człowiek wypisuje dziesiątki glupkowatych komentarzy zmieniając imię w nicku.Może wreszcie zaczniecie sprawdzać kto co pisze.Przecież ten człowiek pod każdym artykułem pisze jedno i to samo tylko zmienia podmiot na Solaris Aurtosana czy Pese.Redakcja do roboty.

  • Maciek – 04.06.2017

    Przypominam koledze z lasu, że cenzura w Polsce od blisko 30 lat nie obowiązuje!

  • advisor – 04.06.2017

    @MarekPatrząc po niektórych to szkoda, że nie istnieje. Chyba, że usprawiedliwiasz bycie debilem.

  • Taka Prawda. – 04.06.2017

    CEPIE najęty, bo tak ci już powiem. Występujesz tu pod wieloma hasłami i piszesz z jednego kompa od dawna nienawistne hasła pod adresem Autosana ! Mam nadzieję ktoś wreszcie się za ciebie zabierze i cię "uporządkuje"

  • CZEMU tak jest jak jest ? – 04.06.2017

    Autosan ma świetne AL9 którego to autobusu nikt inny nie produkuje. CZEMU nie potrafi go sprzedać ? Czemu nie ma kontraktu na autobusy SZKOLNE skoro taki autobus Autosan ma ? O CO CHODZI decydenci ?? O by było tylko Niemieckie ???

  • PYTAM powaznie – 04.06.2017

    Mirek,Irek, Marek, Radek, Itp. JEDNA osoba robi antyreklamę Autosanowi. Pozwolicie na to czy uspokoicie w końcu odpowiednio gościa ?

  • AUTOSAN THE BEST – 04.06.2017

    Autosanem podróżuje od 10 lat jako pasażer i lidery w porównaniu z solbusem czy karosą to naprawdę fajne wygodne autobusy, ex testowy z pks elbląg beżowy z euro 6 - super na naszych drogach z np Gniezna do Żnina dawał jak rakieta a jadąc vanhollem pbus wytrzęsie tak ,że obiad można zwrócić. Autosan 18 metrowy też bajka - tylko dopracować detale np. wykończenie AUTOSAN MA WE MNIE WIERNEGO kibica

  • AUTOSAN THE BEST – 04.06.2017

    Nowy lider na pewno lepszy , niż bovy to dopiero są nie wygodne autobusy..

  • Wojtek – 04.06.2017

    Czasy, kiedy wszyscy musieli myśleć tak samo, szczęśliwie minęły. Niestety są tacy, co za nimi tęsknią...

  • oj admini admini – 04.06.2017

    Ja też sobie napisałem pod tym artykułem kilka komentarzy w podobny sposób jak powyzszy Pan o wielu imionach. I widzicie gdzieś te komentarze? Ładnie się bawi administracja :)

  • Taka prawda NIESTETY – 04.06.2017

    Też chciałbym dobrze dla Autosana i innych krajowych producentów, JEDNAK mało kto z was wie. że Zachodni sąsiad ustawia teraz wszystkie w temacie przepisy, regulaminy norm, homologacji i urządzeń jakie będzie musiał posiadać produkt z homologacją UE. To my będziemy musieli je spełnić za miliony Euro i poczekać w czasie którego nie mamy na zatwierdzenia, kupienia (jeśli sprzedadzą) Itd. WYKOŃCZĄ nas bo kogo będzie stać i kiedy na to wszystko. Wszystko pozostanie dla jednego słusznego i na dodatek setki ton szrotu na wschód. Najgorsze że tego już nic nie zmieni

  • Zajechać – 04.06.2017

    Kurcze....Teraz Wojtek.

  • P Wawa – 05.06.2017

    Autoban od lat produkuje kontenery zabezpieczone elektromagnetycznie dla WP. To zdaje się wpisywać w profil nowego prezesa.

  • Tani cwaniaczek – 05.06.2017

    Do prokuratora za zniesławianie marki firmy ! To bardzo poważna sprawa ! Będziecie tolerować najętego gościa który myśli że jest anonimowy ?

  • .... – 05.06.2017

    szkoda, że i tak padną jak jelcz

  • PykPyk – 06.06.2017

    Jeb !!! Co to? Autosan padł :)

  • AJ – 23.08.2017

    http://facet.interia.pl/militaria/news-przetarg-dla-wojska-kompromitujacy-blad-urzednikow,nId,2431783

  • Nemo – 23.08.2017

    ale kogo zwolnili a kogo skarza sady ? bedzie znow karuzela stolkow

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....