TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan wjeżdża do Tychów. Jutro umowa na 20 gazowce!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 06.08.2019 15:00:19
fot. Autosan

Nowa marka wjeżdża do floty tyskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej. To Autosan, który dostarczy spółce 20 autobusów SanCity 12LF CNG. Tym samym mamy finał gazowych zakupów w Tychach.

Tyski kontrakt to dla Autosana bardzo dobra wiadomość. Będzie to dla producenta z Sanoka największe pod względem liczby zamówienie na autobusy miejskie od dłuższego czasu. Dodatkowo będzie to także największa gazowa realizacja "bociana".

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to Autosan za realizację tyskiego zamówienia zainkasuje 24 772 569 PLN netto. Cena jednostkowa gazowego SanCity 12LF wyniesie więc 1 007 015 PLN netto. Autobusy będą objęte dwuletnią gwarancją całopojazdową. W tej sytuacji PKM należy pogratulować bardzo przyzwoitej ceny.

Tyskie Autosany będą posiadać klimatyzację z funkcją rozdzielenia pracy osobno na przestrzeń pasażerską i kabinę kierowcy. Moc agregatu ma być nie mniejsza niż 21 kW. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez wywietrzniki dachowe oraz przynajmniej sześć okien przesuwnych. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji gniazdka z portami USB. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu. Niektóre autobusy będą wyposażone w urządzenia do zliczania potoków pasażerskich.

Czas na SIP. Zgodnie z wymaganiami PKM w każdym gazowym "bocianie" zamontowane zostaną trzy zewnętrzne wyświetlacze diodowe o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdą się dwie tablice- jedna LED o rozdzielczości 120 x 16 pkt oraz LCD o przekątnej 23". Do tego oczywiście autobusy muszą posiadać GPS. Pojazdy będą przystosowane do montażu urządzeń ŚKUP.

Autobusy będą oczywiście w pełni niskopodłogowe i zasilane silnikami gazowymi typu Cummin ISLG, które spełniają normę Euro 6. Dodatkowo zgodnie z wymaganiami PKM autobusy będą przystosowane do tankowania biogazem.

Jutro zostanie podpisana umowa pomiędzy przewoźnikiem a producentem. Wtedy poznamy kolejne szczegóły na temat debiutu Autosana w Tychach.

Tym samym będzie to prawie koniec tyskiego planu gazowego. Do tej pory PKM odebrał już 10 midibusów Iveco 72C Urby CNG od firmy MMI. Z kolei w maju spółka podpisała z MAN-em umowę na dostawę 23 autobusów Lion's City G CNG.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
umowa
tabor
PKM Tychy
Autosan
CNG
  • Kazimierz Jasinski – 06.08.2019

    To 20 czy 23 gazowce bo troszkę się wam rozjechało 😉

  • Łukasz Butryn – 06.08.2019

    Ja mam pytanie, dlaczego nadal autobusy CNG są droższe o wiele w zakupie od diesla? Zwłaszcza w kontekście norm. Czy różnica w kosztach produkcji jest faktycznie tak duża? Czy po prostu firmy, wykorzystują rynek "na ekologię" i każą sobie słono płacić, za tego typu zasilanie. Silnik na CNG powinien być sam w sobie tańszy i nawet przyjmując dodatkowe koszty samej instalacji, to nadal cena za autobusy CNG chyba jest zbyt wysoka. Co wy na to?

  • Mariusz Werle – 06.08.2019

    Ale wtopili...

  • Michał Paweł Łukasz – 06.08.2019

    Autosan chce jak kiedyś jelcz sprzedawać tyle co solaris ?:D

  • Adam Massel – 06.08.2019

    Świetny zakup :)

  • Hektor Malgnac – 06.08.2019

    Hmmm tykji jeździć nie ma komu

  • Irek Zbirek – 06.08.2019

    Dobrze

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....