TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autokarem z Warszawy do Brna i Wiednia. Z LEO Express
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.11.2016 11:50:12 3 komentarze
Autokarem z Warszawy do Brna i Wiednia. Z LEO Express

17 stycznia czeski LEO Express otworzy nową trasę Warszawa - Łódź - Częstochowa - Katowice - Zabrze - Gliwice - Bohumin - Ostrawa - Ołomuniec - Brno - Wiedeń. Bilety są już w sprzedaży.

Autobusy będą odjeżdżały z centrum Warszawy o godz. 9 i do stolicy Austrii dojadą o 20:25. W drogę powrotną wyruszą o 7:05 i do Warszawy dotrą o 18:20. Do wyboru pasażerowie mają klasą ekonomiczną i klasą business. Pasażerowie sami i bezpłatnie dokonują wyboru miejsca w autokarze. Decydując się na klasę business możemy liczyć m.in. na większą przestrzeń na nogi, czy bezpłatny poczęstunek. W autobusach jest też kawa, Wi-Fi oraz stewardzi, mówiący po polsku, czesku i angielsku.

Czeski przewoźnik cały czas jeździ po Polsce autobusami (Irizar i6), ale nadal cały czas pracuje nad uruchomienia połączenia kolejowego. Bilety na trasach krajowych zaczynają się od 10 PLN, a międzynarodowych od 40 PLN.

Wraz z uruchomieniem nowej trasy przewoźnik zmodyfikuje rozkład jazdy linii z Warszawy do Pragi. Możliwość podróży do Pragi przez Bohumin (tu następuje skomunikowana przesiadka do pociągu LEO Express) zyskają mieszkańcy Łodzi oraz Zabrza. Przypomnijmy, że LEO Express obecny jest w Polsce na trasach

  • Wiedeń ? Brno ? Ołomuniec ? Ostrawa ? Bohumin ? Katowice ? Kraków ? Rzeszów ? Lwów

  • Kraków ? Bohumin ? Praga

W 2016 roku połączył się z Tiger Express, wzbogacając się tym samym o siatkę połączeń między miastami południowej Polski a Czechami, Słowacją i Austrią. Połączenia obsługują komfortowe mikro- i minibusy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Leo Express
TigerExpress
Czechy
Austria
  • IIV – 24.11.2016

    Ciekawe, czy w końcu doczekamy się uruchomienia p. LeoExpress linii kolejowej na trasie W-wa - Praga?

  • Chaczkar – 25.11.2016

    "Mikrobus", a raczej van typu Opel Vivaro jest super komfortowy żeby sobie go wypożyczyć, siąść za kierownicą i pojechać z paczką znajomych na wakacje (polecam - prowadzi się jak dobra osobówka i wersja 140 koni ma niezłego kopa!).W transporcie publicznym wolałbym jednak prawdziwy autokar, a nie wóz, na kierowanie którym sam posiadam uprawnienia. ;-)

  • INFOBUSpraga – 25.11.2016

    Przecież LE też ma Setry S517HD...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....