TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autobusy z silnikiem Diesla w małopolskim RPO
PAP - Opublikowano: 03.12.2014 22:39:42 4 komentarze
Autobusy z silnikiem Diesla w małopolskim RPO
Zakończyły się decydujące negocjacje z Komisją Europejską w sprawie Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego na lata 2014-2020. Na realizację całego programu Małopolska otrzyma 2,879 mld euro z funduszy unijnych: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, co stanowi niemal 10 proc. wszystkich środków UE dostępnych dla regionów. Jest to drugi pod względem wielkości program spośród wszystkich 16 RPO. Większe środki otrzyma tylko województwo śląskie. Program został podzielony na 13 osi priorytetowych, odpowiadających najważniejszym dziedzinom, w których chce się rozwijać region. Najwięcej środków przeznaczono na infrastrukturę transportową (400,5 mln euro).  Jak poinformowało w środę biuro prasowe małopolskiego urzędu marszałkowskiego, podczas trzech rund negocjacji przedstawicielom regionu, z marszałkiem Markiem Sową na czele, udało się uzgodnić możliwość finansowania z funduszy europejskich wielu inwestycji regionalnych. Kolejnym ważnym punktem podczas negocjacji były rozmowy na temat transportu miejskiego. Delegacja uzgodniła możliwość nie wykluczania zakupu autobusów miejskich z silnikami Diesla. Oficjalne negocjacje dotyczące treści programu trwały od 9 kwietnia 2014 r. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami marszałka województwa Marka Sowy, pierwsze małopolskie konkursy na projekty finansowane z nowego budżetu europejskiego będzie można ogłaszać na początku następnego roku. W poprzedniej unijnej perspektywie budżetowej na lata 2007-2013 województwo małopolskie dysponowało 1,792 mld euro łącznie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego oraz komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Małopolska
  • ekolog – 04.12.2014

    Szkoda, że nie nakazano kupna tylko autobusów gazowych (CNG) lub elektrycznych. W Tarnowie likwidowany jest właśnie tabor CNG (został tylko zajechane Jelcze i Volvo), w Krakowie jakiś żart z 5 autobusami metanowymi (drugie miasta co do wielkości w Polsce), a z Trzebini codziennie autobusy wyjeżdżają na Śląsk... Żenada i tyle

  • NieEkolog – 05.12.2014

    a jaki był powód, że MPK w Krakowie nie rozwijało swojego taboru CNG? Koszty eksploatacji? Po za tym co autobusami na LNG, które bodajże w zeszłym roku w ramach jakiś testów były dostarczone od Gazprom Germania? Też cisza? Dzięki za info.

  • Jacek Sanderski – 05.12.2014

    Kraków nie interesują gazowe autobusy , 5 Jelczów zostanie w 2015 sprzedanych, Kraków chce kupić elektryczne autobusy by oddać dzierżawione , poza tym jest zainteresowany autobusami hybrydowymi

  • bolo – 05.12.2014

    w tarnowie tez są mercedesy hybrydowe i żadna oszczednosc wysze koszty w porównaniu do jelcza na ON

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....