Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Autobusowe przeguby ATG wchodzą na polski rynek

infobus
15.12.2017 10:00
0 Komentarzy

Drabpol pracowicie spędził październikowe targi w Kortrijk.Po umowie z kanadyjska firmą TM4 – o czym pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ – teraz mamy kolejny owoc Busworld i współpracę z niemieckimspecjalistą od przegubów – ATG.

W listopadzie 2017 r. Drabpol nawiązał współpracę z niemiecką firmąATG Autotechnik GmbH , projektującą iprodukującą przeguby, kompletne systemy przejściowe, platformy i prowadnicekablowe dla autobusów, lekkich pojazdówszynowych (tramwaje) i pojazdów specjalnych. W jej ramach polska firma dostarczaćbędzie systemy przegubowe i przejściowe dla rynku autobusowego- zarówno doautobusów niskopodłogowych, jak iniskowejściowych, a także do wersjipchacza i przyczepy.

Dlaczego ATG? Systemy przegubowe ATG/PEI są łatwe dozainstalowania oraz solidnie wykonane. Użytkownicy często wskazują na ich wytrzymałośćw trudnych warunkach eksploatacyjnych – powiedzieli nam pracownicy Drabpolu, a częstochowskafirma dostarczać może zarówno kompletny system przegubu – składający się z:

  • opończy produkcji PEI,

  • obręczy centralnej ATG,

  • prowadnic kablowych i wężowych ATG,

  • pokryw obrotnicy ATG,

  • przegubu ATG,

  • belek połączeniowy do nadwozia i śrub,

jak również pojedyncze komponenty, jak przegubowe połączenie,platforma, prowadnice kablowe lub środkową platformę obrotową z opończą.

Komentarze