TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autobus, który sam się ładuje? Volvo ma taki! S-Charge
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.04.2020 13:00:14
Autobus, który sam się ładuje? Volvo ma taki!

Volvo Buses wprowadza do swojej oferty miejskich autobusów hybrydowych nową generację S-Charge.

Tym samym teraz pojazdy hybrydowe mogą teraz ładowane z pominięciem dodatkowej infrastruktury oraz dłużej jeździć bezemisyjnie - przy wyższych prędkościach i pokonywać większe odległości niż wcześniej.

Rewolucja S-Charge

-"Rozszerzamy teraz możliwości naszych klientów w zakresie wykorzystania zalet energii elektrycznej, zachowując jednocześnie imponującą elastyczność oferowaną przez autobusy hybrydowe. Nowa gama modeli S-Charge może być wdrożona na dowolnej trasie, ponieważ nie jest potrzebna infrastruktura ładowania, co umożliwia szybkie wdrożenie i lepszą wydajność operacyjną dla naszych klientów " - mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

S-Charge Volvo może pracować w bezemisyjnym trybie elektrycznym, od uruchomienia do 50 km / h, a także gdy autobus zatrzymuje się na przystanku. W innych sytuacjach pracuje mały silnik spalinowy. Czyli jak w klasycznej hybrydzie.

Zdaniem Volvo, wyjątkowość S-Charge polega na tym, że taki autobus nie wymaga infrastruktury do ładowania. Akumulatory są ładowane za pomocą energii wytwarzanej przez odzyskiwanie energii hamowania. W rezultacie S-Charge może być używany na praktycznie każdej trasie autobusowej, zarówno na obszarach miejskich, jak i na przedmieściach.

W zależności od klimatu i topografii, Volvo S-Charge może zapewnić zeroemisyjny zasięg do 1 km na raz!

Elastyczna oferta

-"Nowe modele S-Charge należą do najczystszych autobusów Volvo i zmniejszą ślad węglowy nawet o 40% w porównaniu do równoważnych autobusów z silnikiem Diesla. Przy S-Charge możemy również stosować biopaliwa, jeszcze bardziej redukując emisję CO2. Jest to prawdopodobnie najbardziej ekonomiczny i niezawodny samoładujący się autobus na rynku " – dodał Håkan Agnevall.

Dzięki S-Charge teraz napęd elektryczny w autobusach hybrydowych może być używany przy prędkościach do 50 km / h, a nie jak do tej pory - do 20 km / h.

Ulepszenie obejmuje również ulepszone funkcje Volvo Zone Management, który umożliwia operatorowi zaprogramowanie autobusu, dzięki czemu automatycznie przełącza się na napęd elektryczny w wybranych obszarach i reguluje prędkość bez interwencji kierowcy. Możliwe jest również zdefiniowanie stref dla trwałego samozaładowania, aby zapewnić bezemisyjną pracę w nadchodzącej strefie zerowej emisji.

Nowa generacja Volvo S-Charge

Na dzisiaj gama hybrydowych modeli Volvo S-Charge obejmuje:

  • standardową wersję 12-metrową - Volvo 7900 S-Charge

  • autobus przegubowy o długości 18 metrów - Volvo 7900 S-Charge

  • podwozie Volvo B5L S-Charge, które ma zostać zabudowane jako jedno- lub dwupiętrowy pojazd.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
hybryda
Volvo

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....