TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Atak w Żywcu. MZK testuje Karsana
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.11.2019 15:00:42
fot. MZK Żywiec

Miejski Zakład Komunikacyjny w Żywcu od 22 listopada sprawdza autobus testowy marki Karsan Atak. To kolejny polski test tego midibusa. Pojazd udostępnił przedstawiciel Karsana w Polsce, czyli firma MMI ze Zbyszewa. Trasa tournée powoli się wydłuża. 

Żywiec to kolejne miasto na testowej trasie Karsan, który w naszym kraju oferowany jest przez firmę MMI. Wcześniej model Atak przetestowały go takie firmy, jak m.in. MPK Kraśnik, KM Płock oraz KA w Świnoujściu.

Midibus Karsana wyróżnia się układem drzwi 1-2-0. Pośrodku pojazdu znajduje się niskopodłogowa platforma. Aby przejść do części tylnej należy pokonać stopień, dlatego model ten klasyfikujemy jako konstrukcję niskowejściową. 

Autobus przy długości nadwozia 8,125 m - w wersji standardowej dla polskich miast, czyli z miejscem dla wózka inwalidzkiego - zabiera na swój pokład do 57 pasażerów, w tym 25 na miejscach siedzących. Aż 12 foteli jest dostępnych z niskiej podłogi, co uważamy za świetny wynik. 

Pojazd wyposażony jest w funkcję przyklęku nadwozia, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i elektroniczne tablice kierunkowe. Napędza go silniki Iveco Tector 4 Euro 6. Jest on zblokowany z sześciobiegową zautomatyzowaną skrzynią Allison T280R.

W Polsce na dwa tego typu autobusy czeka Gmina Jonkowo. Z kolei mniejszy brat Ataka - Karsan Jest - jest już eksploatowany w Ciechanowie (2), Dywitach (3), Zawierciu (2) i Środzie Śląskiej (2). Pierwsze elektryczne autobusy tureckiej marki w naszym regionie zamówiło Wilno (5), o czym pisaliśmy TUTAJ.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
MZK Żywiec
Karsan
MMI
test

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....