TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Arriva rusza w Warszawie. 49 diesli + 5 hybryd
InfoBus.pl - Opublikowano: 01.12.2016 12:15:47 6 komentarzy
Arriva rusza w Warszawie. 50 diesli + 4 hybrydy

Dzisiaj, 1 grudnia br., spółka Arriva rozpoczęła obsługę 9 linii w aglomeracji warszawskiej. 8-letni kontrakt przewiduje realizację 4 milionów wozokilometrów rocznie.

Nowy stołeczny operator został wyłoniony, w postępowaniu przetargowym w kwietniu tego roku. 8-letni kontrakt przewiduje realizację 4 milionów wozokilometrów rocznie. Do wykonywania przewozów Arriva będzie wykorzystywać 54 nowe, niskopodłogowe autobusy Solaris Urbino 12, w tym 5 pojazdów o napędzie hybrydowym.

Autobusy, zgodnie z wymogami organizatora, zostały wyposażone w liczne udogodnienia zapewniające pasażerom najwyższy standard podróżowania m.in. w klimatyzację, nowoczesny system głosowego zapowiadania przystanków, ekrany LCD z informacją pasażerską, monitoring, biletomaty, tapicerkę o warszawskim wzorze. Nowością jest zastosowanie na zewnętrznych wyświetlaczach elektronicznych białej czcionki. Większy kontrast pomiędzy czarnym tłem, sprawią że informacje będą lepiej widoczne dla osób niedowidzących, a w słoneczne dni – dla wszystkich pasażerów.

Kontrakt obsługiwać będzie 130 wykwalifikowanych kierowców. Wszyscy zatrudnieni zostali na podstawie umowy o pracę.

Arriva w Polsce

-"Dobrze zorganizowany, komfortowy, punktualny transport publiczny jest realną alternatywą dla samochodów prywatnych, czego najlepszym przykładem jest właśnie Warszawa. Cieszymy się, że będziemy częścią tej siatki komunikacji. To dla Arriva ważny krok w rozwoju i duże wyzwanie. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani, a dzięki nowoczesnym pojazdom i zaangażowanym pracownikom, zaoferujemy podróżnym najwyższy komfort podróży – powiedział Prezes Zarządu Arriva, Piotr Halupczok.

Dodajmy, że Arriva jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych, zatrudniającym ponad 60 000 pracowników i prowadzącym działalność w 14 krajach Europy. W Polsce jest jedynym przewoźnikiem świadczącym usługi kolejowe i autobusowe na liniach miejskich, regionalnych i dalekobieżnych. Realizuje zadania przewozowe w 8 województwach, rocznie przewozi 40 mln pasażerów, zatrudnia ponad 1500 osób.


Sprawdź też:
Arriva
Solaris
ZTM Warszawa
  • www – 01.12.2016

    Co to ma być??? Nowe autobusy Arrivy mają jakąś obciachową niewarszawską czcionkę w numerach taborowych?

  • farafiu – 01.12.2016

    Mobilis ją też ma... Ostatnio się zmieniła.

  • ZXCVBNM – 01.12.2016

    Dziwny wymóg ZTM-u z tą czcionką, ale obecny już od sierpnia.

  • sdfes – 02.12.2016

    Jakiś jelop znaczy teren!

  • ojojojoj – 03.12.2016

    To jest Frutiger, elegancki krój (a nie czcionka, czcionka to kawałek metalu albo drewna z literką) tyle że faktycznie trochę szkoda tradycyjnego kroju "warszawskiego". Kto nas tak urządził? I tak teraz pojazdy są praktycznie identyczne w każdym mieście a nawet kraju, to jeszcze likwidują ostatnie wyróżniki...

  • abc – 03.12.2016

    Pozdrowienia dla wszystkich tych, którzy twierdzili, że hybrydy będą IV generacji. :D

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...