TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

ADL i BYD łączą siły!
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.08.2015 16:18:13 8 komentarzy
ADL Enviro200 o długości 12 m - w przyszłości także na elektrycznym podwoziu BYD

Chiński BYD i brytyjski producent autobusów Alexander Dennis Limited (ADL) zawarli sojusz, którego celem jest szersze wprowadzenie elektrycznych autobusów na angielskie ulice.

Na ?dzień dobry? obie firmy zrealizują kontrakt stołecznego przewoźnika Go-Ahead Londyn na dostawę aż 51 szt. niskopodłogowych autobusów elektrycznych, które już w przyszłym roku mają operować na trasach nr 507 i 521, łączących przystanki Waterloo i Victoria.

Pojazdy klasy MAXI o długości 12 m o pojemności pasażerskiej ok. 90 pasażerów będą budowane na podwoziach BYD (z elektrycznym układem napędowym), natomiast nadwozia ? bazujące na modelu Enviro200 ? powstaną w brytyjskich zakładach ADL. Pojazdy mają planowo zostać wprowadzone do ruchu do 27 sierpnia 2016 r. i tym samym stworzyć pierwszą na Wyspach tak dużą flotę autobusów elektrycznych. Złożone przez Go-Ahead zamówienie to efekt wcześniejszej deklaracji ze strony spółki Transport for London (TfL), której zarząd zapowiedział wprowadzenie bezemisyjnych pojazdów na centralnych liniach.

Zawarty przez Go-Ahead kontrakt ? o łącznej wartości ok. 19 milionów funtów ? z dość egzotycznym konsorcjum ADL-BYD obejmuje zarówno zakup autobusów, jak i ich serwis w trakcie całej umowy. Wiele wskazuje na to, że nie będzie to ostatnia umowa podpisana przez brytyjsko-chiński duet. Zarówno BYD, jak i ADL chcą w przyszłości razem działać na autobusowym rynku w Wielkiej Brytanii, a także na całym świecie.
Isbrand Ho, dyrektor zarządzający BYD Europe, powiedział: -?Wspólnie z naszymi partnerami  z ADL możemy zapewnić prawdziwie zoptymalizowaną mieszankę wiedzy. Nasze głębokie doświadczenia w zakresie akumulatorów i elementów przenoszenia napędu jak najbardziej pasują do dotychczasowych osiągnięć ADL w zakresie budowania lekkich, atrakcyjnych i trwałych autobusów. W efekcie tego połączenia powstanie niepowtarzalny pojazd, który naszym zdaniem spotka się z szerokim oddźwiękiem zarówno w Londynie, jak i w innych miastach Wielkiej Brytanii ".

Z kolei Colin Robertson, dyrektor generalny ADL dodał: -?Unikalny sojusz z BYD to milowy krok w przyszłość. Nasze połączone siły pozwolą zrealizować kontrakt dla Go-Ahead Londyn, a także obsługiwać tą firmę w przyszłości. W drodze do zwycięstwa musieliśmy pokonać wielu globalnych konkurentów, dlatego nasz sojusz widzę jako punkt zwrotny dla ADL i naszego nowego partnera technologicznego, BYD. "

A na koniec głos zabrał Richard Harrington z Go-Ahead Londynie, który powiedział: -?Jesteśmy zachwyceni, że kontrakt zrealizuje spółka ADL, do której mamy pełne zaufanie oraz BYD, lider w produkcji najbardziej zaawansowanych na świecie elektrycznych autobusów. Ten kontrakt pozwoli Go-Ahead utrzymać się czołówce przewoźników stosujących najnowsze technologie i wnieść istotny wkład w zmniejszenie emisji i zanieczyszczeń. To znaczny krok w kierunku czystszej, bardziej przyjaznej środowisku londyńskiej floty."

Przypomnijmy, że Alexander Dennis Limited to największy producent autobusów i autokarów w Wielkiej Brytanii. Firma zatrudnia ok. 2500 pracowników, a kolejnych 1500 osób pracuje w firmach kooperujących z ADL na całym świecie. Producent jest nie tylko liderem na lokalnym na rynku w Wielkiej Brytanii, ale także w Hong Kongu. Ponadto firma masowo dostarcza autobusy do Singapuru, Malezji, Nowej Zelandii, USA i Kanady. Producent oferuje dwuosiowe i trzyosiowe pojazdy, jedno- i dwupokładowe. Jego najbardziej rozpoznawalny produkt to właśnie Enviro200. W Polsce pojazdy ADL znamy dzięki zakupom firmy PolskiBus, która nabyła autokary marki Plaxton (należącej do koncernu ADL) Elite i na podwoziach Volvo.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ADL
BYD
Go-Ahead
elektrobus
  • wolski – 13.08.2015

    Kraków wie co robi , że chce kupować elektryczne BYD-y

  • Litzmannstadter VerkehrsGesellschaft mbH – 13.08.2015

    W jasny dzien palic swiatlo wnetrzne? Jakim poronionym trza byc?!

  • Hahaha – 13.08.2015

    Byd to ten rzekomy złom z Chin co był za słaby na Warszawę.....zdaniem solarisa? No tak Londyn to nie warszawa tylko jakieś wiocha w 3 świecie wiec może mieć bydy.

  • mm – 13.08.2015

    W Misiu Londyn nie pan chce do Lądek zdrój nie Londyn ,e to miedzynarodowe jest to ja panie musze zobczyć na mapie gdzie to w ogóle jest

  • kkz – 13.08.2015

    Autobus ma asymetryczną szybę przednią jak Solaris

  • MichalK – 14.08.2015

    kkz - przyjrzyj się dokładnie, szyba jest normalna jedynie malowanie sprawia złudzenie opadającej szyby. :-)

  • srtg@o2.pl – 17.08.2015

    szyba mimo wszystko wg mnie jest asymetryczna

  • szt – 14.10.2015

    BYD był za słaby na Warszawę. Był też za słaby na pozostałe europejskie miasta. Nie jest przypadkowa decyzja połączenia sił z doświadczonym i uznanym producentem nadwozi, który sprawi, że autobus BYD stanie się strawny dla klientów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....