TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

7 autobusy klasy MIDI dla KM Płock. Isuzu vs Karsan
INFOBUS.PL - Opublikowano: 23.12.2019 14:00:16
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Komunikacja Miejska w Płocku prowadzi przetarg na dostawę siedmiu autobusów klasy MIDI. Wymagania wobec nich w zasadzie pozostały bez zmian. Od dziś, 23 grudnia przewoźnik sprawdza oferty, któe otrzymał od polskich dealerów Isuzu i Karsana.

Co dla Płocka?
Mają to być fabrycznie nowe, przynajmniej częściowo niskopodłogowe pojazdy klasy MIDI z nadwoziami o długości 8 - 10 m, szerokości 2,4 - 2,55 m i wysokości do max 3,2 m. Każdy umożliwi podróż min. 55 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez przynajmniej jedną parę dwuskrzydłowych drzwi o prześwicie min. 900 mm. 

Muszą być one napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Jednostka o pojemności min. 4,485 l ma być nie słabsza niż 135 kW oraz osiągać przynajmniej 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zostanie ona zblokowana z mechaniczną, przynajmniej sześciobiegową skrzynią biegów. Tak skompletowany powerpack ma zapewniać zużycie paliwa w warunkach testu SORT2 na poziomie nie większym niż 28 l na 100 km. 

Pojazdy będą monitorowane. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez okna przesuwne, wentylatory dachowe oraz szyberdachy. Przestrzeń pasażerska oraz kabina kierowcy mają być klimatyzowane. Nie zabraknie także gniazdek USB dla pasażerów. 

Na zewnątrz zamontowane będą trzy tablice diodowe, które będą świecić na biało. W środku znajdą się tablice LCD min. 22" i 38", czyli "e-korale". Na nich będzie prezentowana informacja liniowa. Nie zabraknie oczywiście głosowych zapowiedzi przystanków i GPS. Całością będzie sterował wielofunkcyjny autokomputer z dotykowym interfejsem.

Terminy i gwarancja
Termin realizacji zamówienia wynosi 150 dni od podpisania umowy, a więc o miesiąc szybciej w porównaniu z poprzednim, nieudanym podejściem. Każdy z nowych nabytków płockiej KM będzie objęty przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową. Ale dodatkowe punkty są dzięki wydłużeniu tego okresu do pięciu lat.

Isuzu vs Karsan. Ponad budżetem
Dziś minął termin składania ofert. KM na zakup małych autobusów przygotowała 4 900 000 PLN brutto. A to oznacza, że koszt jednostkowy pozyskania przyjęto na poziomie nieco ponad 569 100 PLN netto. Obie otwarte oferty przewyższają te szacunki.

Tańsze jest MMI ze Zbyszewa, które dla Płocka oferuje autobusy Karsan Atak. Cała siódemka miałaby kosztować KM 5 419 995 PLN brutto. A to daje 629 500 PLN netto za autobus. Droższą propozycję przedstawił Busimport PL z Nekli. Cena za siedem Isuzu Novocity Life to 6 358 312,80 PLN brutto. A to daje 738 480 PLN netto za autobus. Obaj oferenci zaoferowali premiowaną przez KM pięcioletnią gwarancję całopojazdową.

Czekamy co teraz zrobią w Płocku. Budżet jaki jest każdy widzi, a polscy dealerzy Isuzu i Karsana można powiedzieć, że dali ceny katalogowe.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
KM Płock
Isuzu
Busimport PL
MMI
Karsan
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....