TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

53. Sancity 12 LF w Lublinie
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 05.05.2011 16:49:38 30 komentarzy
53. Sancity 12 LF w Lublinie

Jak już wcześniej informowaliśmy, firma Autosan SA odniosła historyczne zwycięstwa w przetargu ogłoszonym przez miasto Lublin na dostawę 53. autobusów. 20 kwietnia br. miało miejsce podpisanie stosownej umowy pomiędzy spółką Autosan a Zarządem Transportu Miejskiego w Lublinie. Na jej mocy do Lublina przyjadą 53. jednoczłonowe autobusy niskopodłogowe Sancity 12LF Będą one m.in. wyposażone w silniki IVECO spełniające normę emisji spalin Euro 5 i EEV oraz 4-biegową automatyczną skrzynię biegów Voith. Ich pojemność pasażerska to 102 pasażerów, w tym 34 na wygodnych fotelach pasażerskich firmy Ster. Komfort podróżowania zapewni dodatkowo klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej oraz stanowiska pracy kierowcy. Ułatwieniem dla pasażerów będą z pewnością zamontowane automaty do sprzedaży biletów. Bezpieczeństwo zapewni m.in. wyposażenie w urządzenia służące do monitoringu. Pojazdy zamówione przez ZTM Lublin będą pomalowane zgodnie z kolorystyką stosowaną przez MPK Lublin, podobnie tapicerka siedzeń będzie zgodna z zatwierdzonym przez ZTM wzorem. Zgodnie z harmonogramem dostaw w 2011 roku przekazanych zostanie 20 sztuk autobusów, natomiast ostatni z zakontraktowanych Sancity 12LF dotrze do Lublina w 2013 r. Przypomnijmy, że przetarg był podzielony na dwa zadania. W pierwszym - na dostawę 53 sztuk autobusów niskopodłogowych klasy maxi –wystartowały trzy firmy: Autosan S.A. w konsorcjum z Sobiesławem Zasada i Polskimi Autobusami oferujący model Sancity 12LF;Solaris z doskonale znanym w Lublinie Urbino 12 oraz EvoBus z Mercedes-Benz Conecto LF, który również jest eksploatowany przez MPK Lublin w liczbie 22 sztuk. W drugim zadaniu - na dostawę 27 sztuk autobusów niskopodłogowych klasy mega wystartował Solaris z modelem Urbino 18 i EvoBus z Mercedes-Benz Citaro G. I to właśnie niemiecki producent zwyciężył w tym starciu. Oferta firmy Solaris Bus&Coach S.A. w pierwszym zadaniu na autobusy klasy maxi została odrzucona, a najtańszy okazał się Autosan Sancity 12LF. Sanocki producent zresztą jako jedyny zmieścił się w kwocie przewidzianej na realizacje zamówienia, czyli ponad 46 mln zł brutto.

 

Aby klient, a także sami pasażerowie mogli już wcześniej zapoznać się z najnowszym autobusem z Sanoka, do miasta przyjechał na testy jeden egzemplarz demonstracyjnych Sancity 12 LF. Taki sam, jak te zamówione przez Zarząd Transportu Miejskiego. Pojazd rozpoczął kursowanie na linii 2. Testy potrwają do 14 maja. –„Chcemy przede wszystkim zapoznać kierowców z tym modelem –wyjaśnia Andrzej Satke, dyrektor eksploatacyjny Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. –„Nowy autobus będzie jeździł po lubelskich ulicach do 14 maja 2011 r., na liniach 2, 15, 31, 44”–zapowiada Tomasz Siedlecki z Zarządu Transportu Miejskiego. O lubelskim kontrakcie pisaliśmy w InfoBusie tutaj i tutaj. Na koniec warto poinformować, że MPK Lublin szuka chętnych na zakup dwóch używanych minibusów Cacciamali IVECO 65C Urbanino z 2003 r., z przebiegiem 366.077 i 439.613 km. Cena wywoławcza odpowiednio 35.000 i 33.500 zł.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Autosan
Lublin
MPK Lublin
  • MB – 06.05.2011

    W ostatnim okresie firma Autosan zwiększyła częstotliwość publikowania aktualnych informacji. Szkoda, że dotychczas Infobus, choćby z kronikarskiego obowiązku, nic nie napisał o zrealizowanej już (w kwietniu br.?) dostawie dla KG Policji 4 sztuk dużych więźniarek Autosan Wetlina DW. Tym bardziej, że to pierwsze autobusy w takiej odmianie (wcześniej tej wielkości więźniarki powstawały na bazie Soliny). http://www.autosan.eu/pl/aktualnosc/32/dostawy-dla-sluzb-mundurowych.

  • AK – 06.05.2011

    witam, napiszemy o tym, czekamy tylko na zdjecia.

  • Paweł – 06.05.2011

    AUTOSAN musi przedstawić szybko sancity 10 i to w wersji 2 i 3 drzwiowej - może na najbliższych Targach Silesia?

  • LL – 06.05.2011

    szybko to mozna się zesrać pojaz musi być dopracowany a nie robić chinszczyzna. niech zrobią coś dobrego w przeciągu 2 lat niż połepku przez 6 miesięcy

  • wnoge – 06.05.2011

    Najpierw kupili, a potem testują. Zwykle jest odwrotnie

  • Paweł – 06.05.2011

    LL-masz racje ale nad sancity pracują już 2lata to powinni zebrać odpowiednie doświadczenie

  • dobry – 06.05.2011

    @LL:gdyby nie przyśpieszyli rok temu z sancity 12 LF to dzisiaj nie zgarnęliby tego zamówienia, więc czasami warto się pośpieszyć

  • sphinx – 06.05.2011

    Ptaszki ćwierkają, że niedługo na testy zawita też M18LF. Nie słyszałem o tym, żeby Lublin szykował przetarg na przegubowce...

  • sphinx – 06.05.2011

    Ptaszki ćwierkają, że niedługo na testy zawita też M18LF. Nie słyszałem o tym, żeby Lublin szykował przetarg na przegubowce...

  • tej – 06.05.2011

    ptaszki cwierkaja, ze niedlugo ktos wypusci full - elektryka, a nieco pozniej.. nowy ultra lekki szkielet. pare osob w branzy juz robi w portki

  • alex – 07.05.2011

    kuzyn mi opowiadał ze autosanowi nowemu szyba wypadła. no jeszcze takich cyrków nie widziałem widziałem ze moze peknąc sosypać się ale nie wypaść

  • baks – 07.05.2011

    Redakcja oprócz opisu nowej więźniarki, może mogłaby jeszcze zdobyć informacje, czy modele Solina, A1012T Lider i Ramzes zostały wycofane z produkcji. Rozpoczęcie produkcji kolejnych odmian Wetliny oraz aktualizacja strony producenta wskazuje, że Soliny, które zostaną dostarczone do Bielska-Białej będą ostatnimi egzemplarzami tej serii.

  • Jarko – 07.05.2011

    a wiadomo coś kiedy zostaną dostarczone reszte Autosanów do Bielska Białej

  • sphinx – 08.05.2011

    Nie wiadomo, ale raczej niedługo bo co jakiś czas widziane są w Sanoku na jazdach próbnych (więc część jest już gotowa).

  • pa – 08.05.2011

    w autobusach dla policji autosan wcale się nie popisał wtajemniczeni wiedzą o co chodzi /wyposażenie/

  • Paweł – 08.05.2011

    po to są jazdy testowe żeby wszystko sprawdzić - szyba pękła czy wypadła - to trza ją zmniejszyć albo podzielić to nie jest problem nie do rozwiązania a pan Choroszy ma doświadczenie więc to rozwiąże

  • @pa – 08.05.2011

    to jest strona dla wszystkich a nie tylko dla wtajemniczonych

  • mały – 08.05.2011

    @ w tarnobrzegu wypadła szyba i nie był autobus testowany wiem bo widziałem. mój wujo jezdzi tam i mówił mi jeszcze ze autobusy są bardzo dobry tylko troche muły.

  • sphinx – 08.05.2011

    Po wymianie skrzyni mniej muli, poza tym to raczej kwestia silnika - Cumminsy lubią wysokie obroty.

  • mały – 09.05.2011

    @sphinx co ty pierniczysz robiona była skrzynia bo wypadywała 2-3. a jak był telefon do solarisa to była odpowiedz ze tak musi być jezeli nie pasuje to mogą wsadzić silnik renaulit ale nie odpowiadają za skrzynia i kazali dopłacić.

  • Kuba – 09.05.2011

    @sphinx - no ubawiłem się. Jakoś w Solbusach SM12 wszyscy kierowcy chwalą dynamikę jazdy, a silnik... Cummins ;-)

  • w temacie – 09.05.2011

    bo sphinx ma informacje od kierowców i mechaników wiec co się dziwić. Jak rozmawiasz z kierowca który jeździ Liderm z silnikiem Cummins moc 150 KW to tez usłyszysz że silnik jest mułowaty. Nie że silnik jest za słaby do wozy tylko że mułowaty. sphinx coś usłyszy a potem chodzi i powtarza.

  • Jarko – 09.05.2011

    No i się już pojawił Autosan Sancity 18 w Lublinie.Mam nadzieje że testy wypadną bardzo dobrze i że zakupią kilkanaście sztuk Autosana w przyszłości

  • dobry – 09.05.2011

    @Kuba:W SM12 jest skrzynia Voith ;]

  • skrzynia – 10.05.2011

    włanie ciekawe co z liderem 12 i ramzesem

  • Paweł – 11.05.2011

    na oficjalnej stronie AUTOSANA ich brak więc można sądzić że wycofali je z produkcji - 12m to mają eurolidera a wysoki pokład pewnie w przygotowaniu jako następny eurolider

  • Paweł – 11.05.2011

    brakuje AUTOSANOWI 10m eurolidera i sancity wiec lidere10m jeszcze się ostał

  • MK Lublin – 02.08.2011

    Dostawy Autosanów dla Lublina - totalna porażka: przekroczone terminy, kolejne aneksy (będą kary za zwłokę 1000 PLN/dzień za każdy autobus, niedziałająca elektryka, siedzenia plastikowe sic! (zamówione zostały obite tapicerką z logiem miasta!). Może to i największy sukces Autosana ale dla Lbn porażka! lepiej chyba było kupić Mercedesy, nie byłoby takich cyrków...Ale z drugiej strony największy "sukces" sanockiej fabryki może przerodzić się spektakularną klęską nowego modelu. Co by nie powiedzieć było to referencyjne zamówienie. Jeśli Autosan szybko i sprawnie nie upora się to myślę, że każde inne przedsiębiorstwo komunikacji miejskiej bardzo POWAŻNIE zastanowi się nad ofertą Sanoka...sentymenty na bok!

  • sphinx – 02.08.2011

    Elektryka nie jest winą Sanoka - usterkę spowodowali montażyści kasowników.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....