TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

5 x MIDI dla MPK Siedlce. Sprawdzamy SIWZ
INFOBUS.PL - Opublikowano: 23.05.2019 17:00:20
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Po dwuletniej przerwie w Siedlcach pojawią się nowe autobusy. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne szuka dostawcy pięciu autobusów klasy MIDI. Otwarcie ofert już niedługo, więc sprawdzamy szczegóły.

Warunki formalne ogłoszonego przed Wielkanocą postępowania opisaliśmy tutaj. MPK kupi pięć "dziesiątek". Mają one trafić do Siedlec najpóźniej w ciągu 180 dni od podpisania umowy, ale nie później niż do 31 grudnia. Autobusy będą objęte gwarancją całopojazdową przez dwa i pół roku.

Wybór najlepszej oferty
Ocenie ofert posłużą cztery nieskomplikowane kryteria. Cena to maksymalnie 60%. Do 35% punktów można wywalczyć w ocenie technicznej. MPK premiuje w niej:

  • panele aluminiowe klejone do szkieletu, wzmocnione progami aluminiowymi w dolnej części klejonymi do paneli - 7 pkt
  • co najmniej osiem foteli dostępnych z niskiej podłogi - 7 pkt
  • wydech u góry nadwozia - 3,5 pkt
  • autobusy z drzwiami w układzie 2-2-2 - 10,5 pkt
  • szkielet wykonany ze stali nierdzewnej - 7 pkt

Do 4% można wywalczyć dzięki zaoferowaniu z jak najniższym zużyciem energii w warunkach testu SORT2. Brakujący 1% zostanie przeznaczony na ocenę wielkości emisji dwutlenku węgla przez oferowane autobusy.

Jakie autobusy?
MPK szuka dostawcy pięciu autobusów klasy MIDI z silnikami diesla Euro 6. Mają to być w pełni niskopodłogowe konstrukcje z nadwoziami o długości 10 - 10,6 m, szerokości 2,5 - 2,55 m i nie wyższe niż 3,1 m. Każdy umożliwi podróż przynajmniej 80 pasażerom, w tym nie mniej niż 18 na miejscach siedzących. Przynajmniej cztery fotele mają być dostępne z niskiej podłogi. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 1-2-2, a najlepiej 2-2-2. Drzwi podwójne mają mieć prześwit min. 1200 mm.

Autobusy mają być napędzane silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. Jednostka o pojemności 6,6 - 8 l ma być mieć 180 - 220 kW mocy i osiągać min. 1070 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ma być przystosowany do tankowania oleju napędowego z biododatkami. Będzie on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów. Przekładnia musi posiadać przynajmniej cztery przełożenia i mieć program obniżający zużycie paliwa w warunkach miejskich.

Wentylację przestrzeni pasażerskiej zapewnią okna przesuwne, co najmniej dwa szyberdachy i dwa wentylatory wyciągowe. Autobusy muszą być klimatyzowane za pomocą agregatu, którego moc chłodnicza ma wynosić min. 25 kW. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu. Dla kierowcy przewidziano kabinę typu półotwartego. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji cztery gniazdka z portami USB.

Czas na SIP. Na zewnątrz znajdą się trzy tablice diodowe o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdziemy jeden wyświetlacz. Za kabiną kierowcy znajdzie się monitor LCD 22" do prezentacji informacji liniowej. Do tego oczywiście nie zabraknie głosowych zapowiedzi oraz systemu GPS.

Podsumowując
Wymagania są bardzo życzliwe dla szerokiego grona producentów. Zwycięży więc ten, który ma najlepsze doświadczenia w Siedlcach oraz zaproponuje MPK najlepszą cenę.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Siedlce
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....