TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

3 oferty dla ZKM Gdynia na linie w Sopocie. BP Tour najtańszy
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.10.2018 16:15:27 1 komentarz
fot. BP Tour, facebook.com

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni do dziś, 17 października czekał na oferty w przetargu na obsługę wybranych linii autobusowych 177 i 187. Wpłynęły trzy oferty, jednak wszystkie przekraczają szacunki urzędników. Najtańszy jest BP Tour. Symboliczna dopłata i witamy nowego operatora w sieci ZKM?

Linie 177 i 187 gdyński ZKM organizuje w porozumieniu z Sopotem. Nowy kontrakt na obsługę tych połączeń będzie obowiązywał od 1 stycznia 2019 r. do końca grudnia 2023 r. W tym okresie ma zostać wykonana praca eksploatacyjna w wymiarze 1 272 452 wzkm. ZKM jak to ma w zwyczaju przy kilkuletnich umowach zastrzegł sobie możliwość zwiększenia tego wolumenu. Urzędnicy dali sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 20% kontraktu podstawowego.

Do obsługi tego zlecenia potrzebne są min. 4 autobusy klasy MAXI. Dwa, które będą przypisane do brygad całodziennych muszą być fabrycznie nowe. Pozostałe muszą być nie starsze niż z 2007 roku. Muszą to być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,5 – 13,5 m oraz posiadające silniki o mocy min. 240 KM. Każdy z nich musi umożliwiać podróż przynajmniej 85 pasażerom, w tym nie mniej niż 27 na miejscach siedzących. Przynajmniej 25 foteli ma być stałych. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia. Miasto daje operatorowi pewną dowolność w doborze układu drzwi. Może to być układ 1-2-2 lub 2-2-2. Dopuszczono okres przejściowy, w którym ZKM dopuszcza wykorzystanie tymczasowo autobusów o niższym standardzie.

Dziś upłynął termin składania ofert. Na pięcioletnią obsługę sopockich linii jak udało nam się ustalić ZKM przygotował budżet w wysokości 8 525 428 zł netto. To oznacza, że urzędnicy za przewozy objęte tym zleceniem są gotowi zapłacić maksymalnie 6,70 zł/wzkm netto. Z trzech ofert, które dzisiaj otwarto żadna nie mieści się w tych szacunkach. Różnica między budżetem a najtańszą jest symboliczna.

Pierwszą i jednocześnie najtańszą przedstawił lubelski BP Tour. Jego oferta opiewa na 6,75 zł/wzkm netto. Nieco droższa propozycja pochodzi od PA Gryf. Opiewa ona na stawkę początkową 6,89 zł/wzkm netto. Najdroższym oferentem są spółki ze śląskiej Grupy Irex. Mowa o duecie Meteora i Irex-3. Ta oferta to 7,66 zł/wzkm netto.

Teraz ruch po stronie ZKM i władz Sopotu. Różnica między szacunkami a najtańszą ofertą jest minimalna. Jeżeli więc zostanie podjęta decyzja o dołożeniu dodatkowych pieniędzy to w sieci ZKM zadebiutuje nowy operator.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZKM Gdynia
BP Tour
PA Gryf
Meteor
Irex-3
  • Jakub Białkowski – 17.10.2018

    No nie taki nowy. Oni już mają linie.

  • Mikołaj Stawicki – 17.10.2018

    Niby Gdynia, a autobusy z GAITu :p

  • Adam Tomasz Miałczyński – 17.10.2018

    BP to nawet hybrydką operuje po Gdańsku :) https://youtu.be/aaCATyKayFo

  • Robert Chojnicki – 18.10.2018

    Warbus bis? Kroczą tą samą ścieżką... :P

  • Waldorf Euzebiusz Statler – 18.10.2018

    Ale jak to? Przetarg ogłoszony teraz, chcą realizacji od 1 stycznia i 4 fabrycznie nowych autobusów? Skąd? Kto tak szybko składa?

  • czeslaw2 – 21.10.2018

    Może by tak klosok? Ahahahahah

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...