3 mln pasażerów warszawskiego dworca autobusowego

infobus
06.03.2019 11:30
0 Komentarzy

Warszawski Dworzec Zachodni to największy w Polsce autobusowy węzeł komunikacyjny. W 2018 roku z zarządzanego przez spółkę Polonus obiektu skorzystało 3 miliony podróżnych w ramach ponad 130 000 autokarowych kursów. Taka liczba podróżnych stanowi wzrost aż o 50% rok do roku!

-„Ubiegły rok pokazał, że ciężka i wytrwała praca całego zespołu przynosi wymierne efekty. Aż 3 miliony pasażerów zostało odprawionych na naszym Dworcu, co stanowi wzrost aż o 50% w stosunku do ubiegłego roku! Dzięki naszemu systemowi Dworzec Online wygenerowaliśmy ponad 2,5 miliona biletów o wartości prawie 50% wyższej niż w 2017 r. O połowę także zwiększyła się liczba kursów w naszej ofercie sprzedażowej. To doskonały wynik, idący pod prąd trendom widocznym w branży. – mówi Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus.

Z usług samego Polonusa, realizowanych w oparciu o bazy transportowe w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim i Piasecznie korzysta ponad 2 mln pasażerów rocznie.

Dworzec Online

W 2018 roku znaczące wzrosty zaliczył również system obsługi oraz sprzedaży biletów Dworzec Online. W systemie znajduje się oferta teraz ponad 250 przewoźników, którzy tylko dzięki niemu sprzedali w 2018 roku ponad 2,5 miliona biletów. Ich wartość względem 2017 roku wzrosła o 48%. To dobra wiadomość także dla podróżnych, którzy na portalu dworzeconline.pl mogą wybierać spośród niezwykle bogatej oferty połączeń, która tylko w ostatnim roku powiększyła się o 50%.

System sprzedaży biletów na Dworcu Zachodnim wspierają także biletomaty, które umożliwiają szybki i bezgotówkowy zakup biletu. W 2018 r. cieszyły się one niespotykaną wcześniej popularnością – w ciągu zeszłego roku sprzedaż w nich była większa niż rok wcześniej aż o 716%!

Komentarze