TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

2500. piętrowa Setra z Neu-Ulm
DAIMLER Infobus - Opublikowano: 02.07.2015 19:14:48 1 komentarz
2500. piętrowa Setra z Neu-Ulm

Włoski przewoźnik Autolinee Marino odebrał Setrę S431 DT, która jest 2500. piętrowym egzemplarzem wyprodukowanym w Neu-Ulm oraz jednocześnie 250. piętrusem z silnikiem Euro VI.

Jubileuszowy autokar, wyposażony w 80 foteli w standardzie ?Setra Voyage Plus? oraz dwa klubowe stoliki, jest częścią zamówienia opiewającego na łącznie 5 sztuk tego samego modelu. Włoski przewoźnik tym samym ma obecnie w swojej flocie aż 110 autokarów marki Setra, z czego 54 to modele piętrowe. Luksusowe autokary są przede wszystkim wykorzystywane na regularnych liniach z Włoch do Luksemburga, Belgii, Szwajcarii i Niemiec. Autolinee Marino z siedzibą w Altamura w Bari zatrudnia 250 osób i współpracuje z Setrą od 1982 roku.

Według właściciela i prezesa zarządu Gerardo Marino powodów, dla których firma eksploatuje od tylu lat Setry, jest wiele: ?Dzięki wygodnemu prowadzeniu autokary te oferują wysoki poziom komfortu zarówno pasażerom, jak i kierowcom. Są też po prostu piękne.?

Setra S431 DT została po raz pierwszy zaprezentowana w 2002 roku jako flagowy model rodziny Setra TopClass 400. W 2014 roku wprowadzono następcę rodziny, serię TopClass 500, jednak w ofercie jako model z najwyższej półki wciąż utrzymywana jest S431 DT. Piętrowy autokar o długości 13,89 m od 2013 roku jest dostępny z silnikiem Euro VI Mercedes-Benz OM471 o mocy 375 kW / 510 KM. Wprowadzenie silnika Euro VI stało się okazją do zmodyfikowania flagowego modelu, wprowadzając 40 nowych ulepszeń, których nie miał poprzednik z silnikiem Euro V ? w tym odnowiona deska rozdzielcza z nową, wielofunkcyjną kierownicą, czy szersze o 23 cm klapy od bocznych bagażników. Choć konstrukcja jest niezwykle udana i wciąż zachwyca swoją stylistyką, to jednak trochę szkoda, że modernizacja w 2013 roku nie została poszerzona o elementy stylistyczne serii TopClass 500.

Setra S431 DT zapewnia koncernowi Daimler doskonałe miejsce na rynku autokarów długodystansowych dla regularnych przewozów w Europie. W Niemczech Daimler (skupiający marki Mercedes-Benz i Setra) jest liderem na rynku dalekobieżnych autokarów z udziałem na poziomie 50%. Biorąc pod uwagę tylko piętrowe autokary dalekobieżne, czyli klasę Setry S431 DT, wynik Daimlera jest bezkonkurencyjny ? aż 80%. W Polsce topowa Setra S431 DT jest we flocie m. in. Bomatur, Neobus, Funclub oraz kilku przewoźników działających w platformie Sindbad.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Setra TopClass 400
Setra
Daimler
EvoBus
Włochy
Niemcy
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....