TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

151 połączy Gocław z warszawskim metrem
WARSZAWIKIA - Opublikowano: 29.01.2015 20:24:18 2 komentarze
151 połączy Gocław z warszawskim metrem
1 lutego br. –w celu ułatwienia mieszkańcom Gocławia dojazdu do centrum Warszawy –Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie uruchomi nową linię autobusową 151 na trasie Rechniewskiego –Metro Politechnika. W godzinach szczytu komunikacyjnego pojazdy będą kursowały co 12 minut, a w pozostałych godzinach i w święta co 20 minut. Jak podkreśla ZTM, uruchomienie linii zostało poprzedzone wybudowaniem infrastruktury przystankowej na wschodnim odcinku ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Wraz z rozpoczęciem kursowania nowej linii zostaną uruchomione przystanki:- Nowaka-Jeziorańskiego 02 –przystanek na żądanie –zlokalizowany na ulicy Jana Nowaka-Jeziorańskiego bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Fieldorfa w kierunku wschodnim- Rechniewskiego 01 –przystanek na żądanie –zlokalizowany na ulicy Jana Nowaka-Jeziorańskiego przed skrzyżowaniem z ulicą Rechniewskiego w kierunku zachodnim- Rechniewskiego 02 –przystanek końcowy –zlokalizowany na ulicy Jana Nowaka-Jeziorańskiego przed skrzyżowaniem z ulicą Rechniewskiego w kierunku wschodnim. Jak informuje Warszawikia –encyklopedia o Warszawie, historia stołecznej trasy o numerze 151 jest całkiem bogata. Po raz pierwszy linię '151' wydzielono z linii 141 (Wilanów –Kłobucka /Zakład Karny/) 19 czerwca 1960 roku –kursowała ona wówczas z pętli Dworzec Południowy przez al. Wilanowską do pętli Wilanów. Trasa ta nie uległa zmianie przez niemal dwadzieścia lat, została zlikwidowana 30 września 1979 roku, w wyniku połączenia z linią 139 (Wilanów –Powsin). Dnia 1 września 1986 roku numerem '151' oznaczono dotychczasową linię 139-bis (Wilanowska –Powsin), kursowała ponownie z pętli Wilanowska przez al. Wilanowską, Przyczółkową, Przekorną i Opieńki do Powsina (Ośrodek Rekreacyjno-Wypoczynkowy). Ta linia funkcjonowała bez zmian do 1 lipca 1992 roku, kiedy to linię zawieszono, a po wakacjach zlikwidowano. Linia '151' została po raz kolejny uruchomiona 1 czerwca 1999 roku w wyniku przekształcenia linii przyspieszonej 501 (Emilii Plater –Gocław) w linię zwykłą, którą skierowano wówczas na trasę z Emilii Plater przez Aleje Jerozolimskie, Aleje Ujazdowskie, al. Armii Ludowej, Most Łazienkowski, Wał Miedzeszyński, Zwycięzców, Saską, Egipską i Bora-Komorowskiego do pętli Gocław. Od 1 września 2006 roku trasę linii wydłużono od Alej Jerozolimskich przez Marszałkowską, al. Solidarności, Leszno, Górczewską i Płocką na Młynów, zaś 1 marca 2007 roku skierowano ją przez Królewską, Grzybowską, Siedmiogrodzką, Skierniewicką i Wolską, gdzie zastąpiła zlikwidowaną linię 106. Ostatnią większą korektę przeszła 1 października 2007, kiedy to skorygowano trasę linii na Gocławiu, puszczając ją przez Meissnera i Jugosłowiańską. W 2013 r., w ramach racjonalizacji tras z dnia 1 czerwca „151”ponownie została zlikwidowana. Od 1 lutego 2015 r. ponownie –jak feniks z popiołów –sto pięćdziesiątka jedynka powróci na ulice Warszawy. Dalsze informacje tutaj
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
linia
ZTM Warszawa
  • www – 30.01.2015

    Wprowadzenie linii 151 ogłaszane jest jak wielki sukces. No faktycznie, jak mieszkańcy Gocławia muszą się przesiadać na Saskiej, która jest pseudo-węzłem tak dalej będą to musieli robić. Autobus obsłuży obszar, gdzie komunikacji na razie nie ma i to jest ok. Ale na 151 mają jeździć krótkie autobusy i rzadko. Zobaczymy jak się to sprawdzi jak autobus podjedzie na przystanek na Saskiej albo w drugą stronę na Politechnice albo Marszałkowskiej. Krok dobry, ale brak skierowania linii do pętli na Gocławiu to głupota. Umiejscowienie przystanku obok Promenady też jest anty-pasażerskie. Ktoś myśli, że pasażerowie będą szli spory kawałek do przejścia, czy skrócą drogę i będzie dochodziło do wypadków. Ktoś powinien pomyśleć, ale nie pomyślał, a chwalić się chwali.

  • www – 01.02.2015

    Na 151 jeżdżą przegubowce. Także może będzie przynajmniej wystarczająca ilość miejsc.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....