TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

15 autobusów od gmin dla PKS Rzeszów. Pojemne i...
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.12.2018 15:00:22
15 autobusów od gmin dla PKS Rzeszów. Pojemne i...

Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa już trzeci raz szuka dostawcy 15 nowych autobusów klasy dla PKS Rzeszów. Wymagania wobec nich nie uległy większym zmianom, poza dwoma- muszą być dostarczone szybko i być wyprodukowane jak najbliżej Polski.

Warunki formalne ogłoszonego pięć dni temu postępowania opisaliśmy tutaj. Nie wiadomo nic ile tym razem gminny związek ma w zakupowym budżecie. Wiadomo natomiast, że ostatnio był gotów zapłacić 946 500 PLN netto za jedną solówkę. Minimalne okresy gwarancji to:

  • 24 miesiące – gwarancja całopojazdowa
  • 48 miesięcy na powłoki lakiernicze
  • 60 miesięcy na perforację nadwozia
Cała piętnastka ma trafić do Rzeszowa w ciągu maksymalnie sześciu miesięcy od podpisania umowy. To bardzo szybko, ale z drugiej strony ostatnio pojawiło się trochę ofert z takim terminem dostawy. W teorii daje to odrobinę nadziei na choć jedną propozycję.

Wybór najlepszej oferty
Najlepsza dla ZG PKS propozycja zostanie wybrana przy pomocy trzech kryteriów. Maksymalnie 60% można wywalczyć dzięki cenie. 5% z kolei zyska ten, kto zaoferuje autobusy ze spalaniem w warunkach testu SORT2 do 34,5 l / 100 km. Pozostałe 35% przeznaczono na ocenę techniczną. W niej mamy premię za:

  • autobusy z dzielonymi pionowo panelami poszycia bocznego - 8,75 pkt
  • min. 14 foteli dostępnych z niskiej podłogi w jednym pojeździe - 8,75 pkt
  • autobus do przewozu min. 104 pasażerów - 7 pkt
  • czteroletnią gwarancję całopojazdową - 8,75 pkt
  • maksymalnie 7 kg czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji - 1,75 pkt
Jakie autobusy?
Dalej komunalny związek interesują w pełni niskopodłogowe konstrukcje z nadwoziami o długości 11,5 – 12,5 m, szerokości 2,5 – 2,55 m i wysokości do 3,25 m. Każdy pojazd w momencie dostawy nie może mieć przebiegu większego niż 3500 km. Autobusy umożliwią podróż przynajmniej 90 pasażerom, w tym nie mniej niż 29 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy będą napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Jednostki o pojemności 6,5 – 9 l mają być nie słabsze niż 200 kW i osiągać przynajmniej 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Będą one zblokowane z automatycznymi, przynajmniej czterobiegowymi skrzyniami biegów. Przekładnie mają posiadać program obniżający zużycie paliwa na postoju. Oferowana kompletacja napędu ma zapewniać spalanie nie wyższe niż 37,5 l / 100 km w warunkach testu SORT2.

Autobusy muszą posiadać klimatyzację z funkcją rozdzielenia pracy osobno na przestrzeń pasażerską i kabinę kierowcy. Nie określono minimalnej mocy chłodniczej agregatu. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez wywietrzniki dachowe oraz przynajmniej pięć okien przesuwnych lub uchylnych. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji gniazdka z portami USB. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu.

Czas na SIP. Związek wymaga zamontowania trzech zewnętrznych wyświetlaczy diodowych o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdą się trzy tablice LCD- dwie podsufitowe o przekątnej min. 21" oraz boczna, przed drugi drzwiami min. 38" (czyli nic innego jak "e-korale"). Do tego oczywiście autobusy muszą posiadać GPS i głosowe zapowiadanie przystanków.

Typujemy...
Mile widziane są bardzo pojemne solówki w dosyć bogatym standardzie wyposażenia oraz z przedłużoną gwarancją całopojazdową. To, w co celuje związek wydaje się być zawarte w najwyżej punktowanych rozwiązaniach z oceny technicznej. Czy już wiadomo o kogo może chodzić?


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
ZG PKS
PKS Rzeszów
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....