TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

... Volvo! Belgowie kupią 90 elektrycznych hybryd z Wrocławia
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.02.2017 13:31:15
.. i Volvo. Belgia chce 90 elektrycznych hybryd z Wrocławia

Belgia w elektromobilnej ofensywie. Równolegle z umową SRWT na 208 hybryd Solarisa, grupa TEC zamówiła 90 elektrycznych autobusów hybrydowych Volvo. To rekordowy kontrakt szwedzkiego koncernu na kompletne rozwiązania obejmujące pojazdy z elektrycznym zasilaniem.

Wszystkie hybrydy zostaną wyprodukowane w zakładach Volvo Buses we Wrocławiu i trafią do dwóch belgijskich miast: Charleroi (55) i Namur (35), które razem zamówiły 90 autobusów Volvo 7900 Hybrid Electric. Do tego dojdzie 12 stacji ładowania z odwróconym pantografem - 4 dla Charleroi i 8 dla Namur, których dostawcą będzie koncern ABB. Operatorem wszystkich autobusów będzie grupa transportowa TEC.

Dostawa pojazdów i montaż stacji zostanie zrealizowany jeszcze tej jesieni. Tym samym na koniec 2017 r. flota TEC będzie liczyła razem 101 elektrycznych hybryd marki Volvo oraz 15 stacji ładowania ABB.

Dodajmy tutaj, że TWE Group już wcześniej zamówiło 11 szt. Volvo 7900 Hybrid Electric wraz ze stacjami ładowania do Namur. Ten system został oddany do eksploatacji w styczniu 2017 roku. Dzięki kolejnym 35 e-autobusom Volvo, belgijskie miasto będzie miało w 90-procentach zelektryfikowany transport publiczny.

Mówią VIP-y

-"To olbrzymia satysfakcja i kolejny kamień milowy w rozwoju elektromobilności. To także potwierdzenie konkurencyjności naszej oferty. Widzimy, że coraz więcej miast na całym świecie decyduje się zelektryfikowanie ruchu miejskiego, walcząc w ten sposób ze złej jakości powietrzem i hałasem. Kolejny plus to uniwersalny interfejs do szybkiego ładowania OppCharge i to nie tylko autobusów, ale także np. samochodów ciężarowych. Ten stosowanie przez wielu dostawców wspólny standard ułatwi całemu światu przejście w kierunku elektromobilności" - powiedział prezes Volvo Buses, Håkan Agnevall.

-"Jako przedsiębiorstwo transportu publicznego, Grupa TEC jest bardzo dumna z bycia liderem w zakresie zwiększenia efektywności energetycznej. To strategiczna inwestycja pozwoli poprawić jakość życia w głównych ośrodkach miejskich Walonii. Hybrydowa technologia jest na dziś najlepszym kompromisem pomiędzy operacyjną elastycznością a energetyczną efektywnością – oczywiście w zakresie transportu autobusowego" - powiedział Vincent Peremans, CEO Grupa TEC.

Na koniec dodajmy, że elektryczne hybrydy Volvo możemy spotkać w takich miastach jak: Göteborg, Sztokholm, Hamburg, Luksemburg, Namur i Kurytyba. Autobusy Volvo 7900 Hybrid Electric pokonują dzięki energii elektrycznej około 70% tras, natomiast posiadają mały, 5-litrowy silnik Diesla, który pozwolą im zachować niezależność od poziomu naładowania baterii. Ich ładowania odbywa się na jednym lub obu końcach linii autobusowej. Szybkie ładowanie trwa 3-4 minuty.


Sprawdź też:
Volvo
ABB
hybryda
Belgia

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...